marți, 6 octombrie 2009

Hot nou in blogosfera culinara!!!!!!! Furand cu Mira!


Nu vreau sa ii fac trafic dar va invit sa va gasiti retetele si in special pozele pe blogul: http://gatindcumira.blogspot.com. Eu am gasit o poza furata. De reteta nu zic nimic ca a avut bunul simt sa schimbe topica si sa foloseasca cateva sinonime si sa mai infloreasca pe ici pe colo. Oricum, am vazut si poze care imi par cunoscute si sunt sigur ca va apartin unora dintre voi.
I-am lasat un mesaj in care am somat-o pe aceasta Mira sa le scoata in 24 de ore „or else“.
Adica daca maine pe vremea asta le gasesc tot acolo ma duc direct la formularu` ala dragut de raportat la google.
Am zis sa nu fiu rau! Si sa dau o sansa sa isi repare nesimtirea! Totusi sunt curios cum o sa scoata poza aia de pe petitchef, pentru ca a postat-o si acolo si cine stie pe unde altundeva! Vom vedea!
Iata postarea originala: http://bucatarmaniac.blogspot.com/2009/05/dovlecei-pane-cu-susan.html

21 de comentarii:

Diana B. spunea...

Vai...si eu am crezut ca s-au linistit "talentatii" acestia. La salata de vinete a furat o poza de pe blogul gospodini.blogspot.com. Si cine stie cate a mai furat...ca mi-e si greata sa ma mai uit pe acolo...

Teo spunea...

I-am lasat un comentariu (pertinent, zic eu) pe blog la salata de vinete prin care o rugam sa stearga poza mea de acolo, la fel i-am trimis unul si pe fb.

A sters comentariul de pe blog si a blocat postarea de comentarii, iar pe fb nu mi-a raspuns. Concluzia? Va las pe voi s-o trageti :))

Cristian Borod spunea...

Teo, daca nu sterge poza, gasesti aici, pe foodblogcommunity cum poti sa o raportezi! Tocmai ti-am lasat si eu un comentariu la salata de vinete despre chestia asta! N-am stiut ca ai vazut deja! Oricum eu cred ca nu trebuie sa ii trecem cu vederea! Daca nu sterg ce au furat ii raportam ca altfel nu o sa respecte nimeni copyright-ul in Ro.!

Cristian Borod spunea...

DiAnais, poate ca talentata asta nu era la curent cu ce s-a intamplat in ultima vreme pe aici! Las ca am informat-o eu! :)

Teo spunea...

parerea mea e ca ar trebui mai intai raportati si apoi sa le atragem atentia. astfel de bloguri nu merita sa existe :)

Diana B. spunea...

Inainte de a sterge comentariul a avut grija sa-ti raspunda impertinent...m-am umplut de nervi aseara cand am vazut. Acum intradevar, ambele comentarii lipsesc dar postarea e tot acolo.
Atata nesimtire....chiar ma depaseste...

Cristian Borod spunea...

Da! Am vazut! Am zis sa-ie dau o sansa sa nu raportez asa din prima! Si mie mi-a sters comentariile! Mi-a trimis un mail cu scuze! i-am spus sa stearga si restul pozelor si materialelor care nu ii apartin! Eu cu reteta n-am avut treaba pentru ca era explicata cu cuvintele ei si e si gresita iar poza a scos-o! Sa vedem ce se mai intampla in continuare!

M_rules spunea...

Multumesc bucatarul maniac. Eu am raportat deja la google. Merita sa i se stearga tot blogul. Cred ca tot ce are pe blog e furat.

lauralaurentiu spunea...

Reteta mea de clatite banatene e luata cu copy-paste - textul, dar poza nu e a mea. Le-o fi facut dumneaei, sau o fi luat-o de pe altundeva, pentru derutare! :P

M_rules spunea...

Se pare ca a scos poza aseara, in urma mail ului meu trimis. Va anunt ce zice google cand o sa raspunda. Reteta de covrigi e si poza si reteta de la retetele monti de pe culinar.ro.

Miha spunea...

Una din fetele de pe bucataras.ro a fost acuzata ca a furat reteta cu poze de la Mira!!!! :)))) Si cand colo e taman invers. Numai retete si poze furate! Am recunoscut multe poze din blogosfera! Eu am scapat, ale mele nu i-au placut! :)))

I-as fi lasat un comentariu,dar nu se poate! Cate nesimtire!

Faza cea mai tare...am vazut ca a primit si premii de la fete harnicute din blogosfera!

Cristian Borod spunea...

Ca sa vezi! Nu se mai poate lasa cometariu ca a primit cateva usturatoare, dar se poate trimite mail si se poate raport. Bine ca ai scapat.Am vazut si premii si am vazut si o gramada de persoane adugate, si am vazut si schimb de linkuri cu persoane nedemne de mentionat aici.
Bine ca ai scapat!

M_rules spunea...

Miha, vezi ca era scris invers la bucataras, ca Mira a furat, nu Oana. Ma bucur ca ai inteles in final.
Am primit raspunsul de la google in care imi spun ca a scos deja poza mea. Deci care mai aveti poze sau retete furate, scrieti direct la google, fara s o anuntati. Asa poate vad si cei de la google ca totul e luat din alte parti si furat si ii sterg blogul.

Ala Oancea spunea...

Eu am raportat direct, fara sa o mai contactez. Astept raspunsul de la google ...

Ligia spunea...

Si mie mi s-a intamplat sa mi se fure retete intregi, chiar cantitati aproape exacte numai ca daca eu foloseau un fel de masuratori ei foloseau altul, sau modificau 2 ingrediente si isi dadeau dreptul de autor. Trebuie sa realizam ca o parte din omenirea care ne inconjoara prefera sa ia lucrurile gata pregatite de altii, culegand ulterior onorurile fara nerusinare.

Din pacate traim intr-o lume in care nedreptatea este in frunte si de putine ori e calcata in picioare. Important e sa luam masuri acolo unde putem si sa avem speranta ca ceva se va schimba.

Centrul de Stiri spunea...

Salut, am pus codul HTML catre Campania anti- plagiat pe prima pagina din site-ul meu http://www.retete-slabit.net
Sper sa faca cat mai multa lume acelasi lucru, si sa se poata lua masuri mai drastice pe viitor cand se mai intampla acest lucru.

attila spunea...

...m-am alaturat si eu campaniei voastre, pt ca e nevoie de cat mai multi sustinatori si pt ca sunteti indreptatiti sa va aparati munca si drepturile. (Am postat bannerul pe Culinario.ro)
La inceput am avut si noi probleme cu cativa bucatari "harnici", dar am reusit sa oprim "fenomenul" inca din fasa (iar pt asta ii multumesc Laurei). Daca observati cumva nereguli pe Culinario.ro va rog mult sa ma contactati pt a lua masurile necesare. Multumesc si spor in toate cele bune.

Anonim spunea...

exista http://tineye.com/ un site in care introduci url-ul unei fotografii si o cauta pe net. e doar o versiune beta, nu indexeaza toate site-urile dar au optiune de submit site.
un exemplu tot de pe site-ul acuzat aici: http://gatindcumira.blogspot.com/2009/08/cura-cu-struguri.html si
http://tineye.com/search/c81dc0ba0ff0c557df3fb1d14d50f0da5e83a2e6

Unknown spunea...

Buna!
O intrebare la voi toti va rog, sunt mai noua in domeniu :d
daca x a scris primul o reteta pe care sa zicem ca o stiu si eu de la mama, si o postez si eu, asta inseamna ca am furat reteta de la x??? cu pozele e clar.vreau sa stiu de retete.
ca nu mi s-ar parea corect sa ma apuc sa caut daca reteta pe care vreau sa o postez mai e scrisa pe undeva pe blogosfera!
astept raspunsurile

bucatarul vesel spunea...

E interesant de urmarit si acest blog (care cred ca va avea ceva de spus!): sunt-mazdarx8.blogspot.com.
Astfel de practici sunt inadmisibile! Chiar mai zilele trecute, pe FB a aparut un comentariu asupra furtului unei retete cu poze cu tot care a fost publicat pe un blog pentru un concurs!
E INADMISIBIL!
Poti studia o reteta si sa o faci in bucatarie, exact cum a fost ea prezentata, sa faci poze proprii a acelui produs, nu cred ca cineva iti v-a reprosa ceva!
Dar furtul de la un cap la altul, NU TREBUIE SA-L ADMITEM!

bucatarul vesel spunea...

Mi-am mai adus aminte de ceva referitor la "gatindcumira"!
A publicat o reteta cu o poza care apartinea 100% lui Radu Popovici!
I-am transmis lui Radu problema, a zis ca v-a lua "masuri", dar... nu stiu ce s-a mai intamplat.
CEL MAI INTERESANT A FOST FAPTUL CA, PE BLOGUL LUI RADU, "gatindcumira" era la blogurile pe care le citeste! Ce mai pot sa zic, iti da omul o mana de ajutor, ca practic te ajuta daca te posteaza la el pe blog ca sa fie eventual accesat si de altii, si tu ii furi "produsul"! BESTIAL!!!